In cazul in care produsul prezinta defecte sau doriti sa il returnati pentru orice alt motiv, acest lucru se poate face in termen de 30 zile de la primire, in starea in care au fost primite produsele, noi, nepurtate(Produsele pe care dorești să le returnezi nu trebuie să prezinte urme de purtare). Se completeaza formularul de retur apoi va va contacta unul dintre operatorii nostril pentru finalizarea solicitarii si pentru a va face o comanda de ridicare, in termen de 1-2 zile lucratoare.Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.
Transportul pentru retur este suportat de catre client, sau de catre expeditor daca produsul prezinta defecte. Returul se face cu instiintarea anterioara (completare formular de retur sau telefonic)
Condiții generale de acordare a garanției:
Societatea noastră, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziționate. Perioada de garantie comerciala a produselor de incaltaminte comercializate de societatea noastra este de 30 de zile de la data achizitiei produsului. În condiții normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziționării.
Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării respectiv de la data finalizarii expertizei de specialitate prin:
- repararea produsului
- inlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
- returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.
Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor produsului la primire, sau intr-un termen rezonabil. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara si care ar fi putut fi sesizata la cumparare nu va fi luata in considerare. Pentru a fi recunoscuta si validata orice lipsa de conformitate a produsului trebuie reclamanta in cadrul perioadei de garantie.
Condiţii în care garanţia nu este aplicabilă
- uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
- uzura materialelor din cauciuc si elastic si deteriorarea mecanica a capselor si fermoarelor
- decolorarea produsului sau a părţilor componente ale acestuia în urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de căldură, umiditate excesiva, ploaie, zăpadă)
- deteriorări suferite de produs în urma unor evenimente extraordinare: accidente, incendii, cutremure, inundaţii, etc.
- defecte produse de transport, manipulare şi depozitare a produsului în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, etc.) precum si in caz de interventie asupra sa a actiunii animalelor de companie, rozatoare, daunatori;
- defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, inclusiv in caz de socuri mecanice voluntare sau involutare (lovire, agatare, rupere, sfasiere, etc.)
- intervenţia efectuata asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului
- întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)
- incompatibilitati de marime si latime (pentru aceasta situatie este posibila schimbarea produsului nefolosit cu respectarea conditiilor aferente Schimbului/Returului de produse)